Gør din annonce eksemplar tæller

Nogensinde finde at nogle annoncer bare ikke helt få træk samt andre? Måske skrubbe nogle, mens andre selv svigtet. Og du synes bare at have lidt svært ved at regne ud, hvad der virker og hvad der ikke gør.

Godt, begynde at tælle. Her er nogle tips om hvad der gør gode annonceteksten arbejde.

1. overbevisende overskrift – kig rundt. Hvad griber din opmærksomhed i dagens avis eller vigtigste ezine overskrifter? Check the New York Times og USA i dag. Bruge buzzwords eller uanset det tager. Nå ud og få fat i din målrettede industri læser.

2. sub struktur-læsere i dag har trætte øjne. Internet og e-mail holde voksende og cranking mere og mere hver dag. Så gør din kopi tiltalende. Hugge op din kopi ved hjælp af underområder og punkttegn. Ikke gør folk læse uendelige for at finde vigtige punkter.

3. kontakt – folk ønsker at kommunikere og ikke bare kaste penge væk. Tilbyde et telefonnummer med et menneske i anden enden. Springe automatiseret menuer og elevator musik. Du ikke kan lide det; heller ikke dine klienter. Du har travlt; så er de. Tune ind på deres behov.

4. orden indstillinger – købere vil valg. Så giv dem nogle. Oprette bestilling via så mange måder som muligt; e-mail links, afgiftsfri telefon og fax nummer, online og postal former. Én størrelse passer ikke alle her.

5. gratis-noget – mennesker ønsker gratis prøver, forsøg, bonusser eller noget.

6. pris – ikke vige tilbage fra deling pris – i det mindste en vifte. Ikke irritere læserne og få dem til at søge. Hvor meget? Gøre det klart.

7. mere info-tilbud et sted for folk at lære mere. Gøre de besvare e-mail-adresse et domænenavn med oplysninger, måske en gratis e-bog eller rapport med fotos, udtalelser mv. Med andre ord behøver læsere svar til info@yahoo.com; få dem til at besvare free_report@MarketingTools.com. Være kreativ!

8. ad fejl – Test din annonce, før den går. Arbejder du links som du nævner? Virker telefonnummeret? Hvad betyder den voicemail optagelse sige på telefonen? Virker din e-mail-adresse, du har medtaget? Sørg for at tjekke detaljer og kigge efter stavefejl og grammatiske fejl.

9. læsbarhed – kan du læse det? Er der så meget indhold, at din annonce er for lille til at læse? Sørg for at se et bevis på forhånd. Derefter printe det ud og se det over.

10. skrifttype – ikke få fancy & bruge scripts, der ikke kan læse. Hold det simpelt!

I Resumé, før du hovedet til pressen med din næste annonceteksten, tælle og se hvor mange gode punkter du har dækket. Sætte din kopi for at arbejde og gøre det et afkast på din investering, ikke en skrive.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *